MommyNest 1,5 yaşında demişsiniz, çoktan başlamış olmanız gerekiyor zaten, emiyor yada devam sütü kullanıyorsa en büyük düşmanı bunlar. Özellikle gece beslemesi varsa maalesef diş çürüklerine sebep oluyor. Demir ilacı kullanıyorsa oda ilk başta lekelenme daha sonra temizliği düzgün yapılmazsa çürüğe dönüşüyor. Her ne kadar dişleri düşecek olsa bile önemsemek gerekiyor. Kademeli olarak birlikte fırçalayın. Karşısına geçin siz kendi dişinizi fırçalayın görsün, nasıl yapacağını gösterin. Bir kaç gün üzerinde durursanız hemen öğrenir, algıları çok açık bu aylarda