teachermom_
Benimde ilk aylarda düzensizdi ama 5 aydır düzenliydi geçen ay çok uzun adet oldum bu ayda bı tık gecikti inşallah geçen aydan ötürüdur diyorum afedersiniz siz nasıl korunuyorsunuz acaba prezervatif dışında ikinci bir korunma yöntemi uygulamalı miyim bilmiyorum en azından her ay stres yaşamam artık diyorum