1995nsv Bebeğim 6 aylık artık oto koltuk alacağım kullanıp memnun kaldığınız oto koltuk önerir misiniz?
monica50 1995nsv joie i spin multiway kullanıyoruz 0-25 kilo arası 360 derece dönebiliyor çok memnunuz. mutlaka dönen modellerden bakın
betulggd 1995nsv maxi cosi 360 pro kullanıyorum kendi aracımda çok memnunum ben, oğlum 31 aylık kilosu da 16’yı geçti dönmeyen koltuğa oturtup kaldırmakta çok zorlanıyorum eşimin arabasındaki koltuk joie ve dönmüyor eşim oturtuyor koltuğuna.
patimum 1995nsv daha dün aldım joie l-spin 360 denedin yol gidip geldik memnun kaldım bebeğim çok rahat gitti geldi. 360 derece dönüyor ayakla da desteği var. Yanda bi aparat var kapıdan gelen darbeye karşı koruma için takılıyor. Tak çıkart çok rahat yapılıyor o aparat. Onun dışında kilitlenmesi falan çok iyi pratik