Oğlum 8 aylık doğduğundan bu yana 4 5 oldu üsye belki 1 kez hastane yatışı (rsv negatif) burun akıntısı olarak başlayıp bronşiolit e çeviriyor bu sabah yine öyledi burnunu yıkadım iburamin zero verdim. Öksürüğe çevşrmemesi için ne yapmalıyım bana yardımcı olun lütfen. Doğal yöntem , ilaçlar ne kullanıyorsunuz alerjik olup olmadığını nasıl anlarım