cevriyeee ben ehliyet aldıktan sonra passat kullandım uzun bir süre sonra bmw sonra opel insignia kullandım hep sedan araçlardı. Sonra evlendim kp kolay olsun dedi golf aldık alışamadım a3 aldık o biraz daha uzundu ama hoşuma gitmedi hatchback araba. Şimdi x5 aldım kocaman araba evet ama golften daha kolay park edip sürüyorum. Küçük arabaya alışırsan büyük çok zor olur