Ben ehliyetimi aldıktan 3.5 yıl sonra araba aldım, o arada hiç kullanmadım da ama arabayı aldığımız ilk gün trafiğe çıktım 🤓 ben araba kullamayı hep istiyordum ulaşımım için o istek galiba cesaret de verdi ama tek başıma hemen aktif kullanmaya geçmedim. Eşimle bir kaç kez beraber çıktık, akşamları da sürücü kurslarının eğitim yaptıkları yerlerde park vs çalıştık, 1 ay sonra falan artık tek çıkabiliyorum. Hangisine alışırsan durumuna katılmıyorum çünkü benim arabam minnak ama eşimin aracı sedan, kullanmam gerekirse onunkini de gayet kullanıyorum daha temkinli davranıyorum ama kullanamazsın diye de bir şey yok sonuçta