Oğlum 27 aylık olmak üzere doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyoruz emdiği sıralar geceleri 4-5 kere kalkıyordu emmeyi bıraktıktan sonra bu bire düştü tam uykusu düzeldi dedik iki yaşından sonra mahvetti bizi. Uyku saati geldiği zaman bizi bir korku sarıyor ne öğle uykusunda yatmak istiyor ne gece. Yatakta uyutmaya çalışıyorum bir iki saat. Öğlen uykusuna yattığında da kaldıramıyorum, 2.5 saat yatıyor bazen. Ama gece uykusu çok kötü sürekli ağlıyor sürekli uyanıyor. gece 1 de bile yatsa sabah erkenden kalkıyor ağlayarak ne yapmam lazım lütfen bi tavsiye verin çıldırmak üzereyim bu yaştaki çocuklar kendiliğinden uyuyor benimki o gün hiç uyumasa dahi gece en erken 11 de uyur o da ağlayarak ve zorla