yildizlarindansi benimki 34 aylık. Graco 0-18 kg turn2me kullanıyorum. Bazen bana da acaba dar mı diye düşündürüyor ama kesinlikle değil. Rahat bir koltuk. Geniş kalıp bir koltuk. Özellikle seçmiştim. Yenidoğan pedlerini çıkardıktan sonra baya genişlemişti.3. Aydan beri kullanıyorum. Çok memnunum yani. Şuan satışı kalktı diye biliyorum keşke devam etseydi. Gerçekten çok kaliteli bir koltuktu. Oturduktan kısa süre sonra uyur. Normalde rahatına düşkün bir çocuktur. Rahat olduğunu düşünüyorum o yüzden.
Be safe in 9-18 kg olanın içi geniş diye hatırlıyorum. Bence çocuğunuz oturmamak için de diyor olabilir 🙈 bizimki de bazen öyle diyor çünkü ama öne falan gelmek için rahatsız olduğu için değil. Bir kaç kez dediğinde kaldırdıysanız ondan yapıyor da olabilir