banauygun doktor önerisi ile yarım saatten fazla masada tutmuyorum sonrasında oyuna ceviriyorlar yarım saatte yedi yedi yemediler kaldırıyorum ek gıda basindan beri eğer yemezlerse ara öğün falanda vermiyorum ki diğer ana ogune kadar acikip yesinler şimdi 2.5 yasindalar 15-20 dk da yiyip doyunca doydum deyip kalkıp ellerini yıkıyorlar