Bende yaptırdım 1 ay önce ve 2 gün öncede rötuş yaptırdım, ilk günlerde aşırı yoğun bir renk duruyor yani kaşlarınız ben burdayım diyor, 7. Günlerde kabuklanma ve dökülme yapıyor boya yavaş yavaş oturuyor cildinize. Kaşlarım hamileyken biraz dökülmüş ve seyrekleşmişti şimdilik memnunum. Aynaya baktığımda işte bu diyorum 🫠