Sanırım 8.hafta atağı yaşıyoruz bende desteksiz bakıyorum 56 günlüğüz bizde. Uykusu gelince sinirleniyo bağırıp ağlıyo meme istiyo ama memeylede savaşır gibi emiyo sonra genzine kaçırıyo daha çok ağlıyo falan. Benimde sinirlerim çok bozuk. Daha 5.hafta atağı yeni geçmişti peşine bu oldu. Bir çözümü olduğunu pek sanmıyorum. İnşallah çabuk geçer 😞