Beş yaşında kızım var arkadaşlarımında oğlu var kahveye çaya gelip gidiyoruz arkadaşımın da oğlu yedi yaşında iki defa denk geldim oyun oynarlarken yatıp sarılıyorlar bir kerede çocuk kızıma sen uyu yat gibi şeyler demiş kızım yatmış önüne oda başında oturuyor tepemden aşağı kaynar sular döküldü kaldırdım kızımı o an yanlış tepki vermemek adına sustum şimdi evde kızıma anlatacağım ne demeliyim bir kerede parkta kaydırakta çocuk kızımın üstüne uzanmış üç oldu ne yapmam lazım kızıma nasıl anlatacağım