eannesi aynen hiç şımarık dengesiz biri de olmadım 🤭 üniversitemi de okudum, kariyeri yaptım kendi kazancımı sağlıyorum. İnsan dünyaya tek geliyor, tek geçiyor. O yüzden kardeş doğurmak mantıklı değil. İkinciyi ayrı bir birey olarak doğurursun anlarım. İlk ve ikinci çocuklarımın arası 5-6 yaş. Bir birinden bağımsız büyüyecek, farklı jenerasyon zaten. İlki liseyi bitirdiğinde ikinci orta okulda olur.