ozlemm266 Emzirme dönemi herbalife ne kadar sağlıklı sizce süt azalmasına yol açar mı kullanan var mıı
anonimomss ozlemm266 kesinlikle kullanmayın basit bir diyette bile süt azalıyorsa bu çaylarla mahvolursunuz
suheyla92 ozlemm266 sutu kesinlikle etkiler cunku bir ogun yemek yemeyip bunu icmeniz gerekiyor sadece. Tadi cok kotu ben bi kez kullanmaya calismistim seneler önce
ozlemm266 anonimomss evet öğün atlayınca öyle oluyor. Belli bi süreden sonra verememeye başladım acaba başlasam mı diye düşündüm de vazgeçtim sonrasında 😭😭
ozlemm266 suheyla92 tadını falan düşünmemiştim kötüysede içerim diyede dediğim gibi vazgeçtim bebeğimin hakkına girmek istemem
hasan033 Bence sağlıklı diyet yapın ve bırakınca tekrar aynı kg alınıyor ve doktora danışın süt azalmamadı için