aseanne en iyisini yapmaya çalışmaktan vazgeç. Bırak bazı şeyler eksik olsun, bazı şeyler yanlış olsun. Bak ne güzel birini 4 yaşına getirmişsin birini de 7 aylık yapmışsın Allahın izniyle 1 yıl sonra daha da kolay olacak 2 yıl sonra daha daha kolay olacak… ne olur ne biter nasıl yaparım diye düşünmeyip anı yaşamaya çalış