Kızlar şuan saat 04:50 oğlan 03:35 te bi uyandı normalde gece beslenmesini kesmiştim ama asla alışamadı uyanırsa hala istiyor şimdi de emzirmedim ama emmeden asla uyumuyo ağlamıyo da ama uyumuyor öylece bana bakıyor arabada falan da öyle oto koltukta çocuklar uyur benimki çok uykusu gelse bile uyumaz illaki emecek şuan 18 ayı geçti bu arada kıyamıyorum isterken emzirmek istiyorum ama bu memesiz uyumamasından da rahatsızım bide bu alışkanlık kalır bırakınca nasıl uyutacağım diye korkuyorum kesmeli miyim bilmiyorum 🤷♀️ Sizler nasıl ve ne zaman kestiniz ?