Ya kızlar bebemi (3,5 ay) gece bir gaz-kaka tutuyor. Saat başı kalkıyor taa ki yapana kadar… yapması sabahı buluyor. 5-6 ya kadar saat başı kalkıyor ve 8e kadar yarım saatte bir uyanıyor. Uykudayken bisiklet, karna masaj, bacakları katlama vs yapıyorum ama çıkmıyor. Napacsgım yaaa 😔🙄🙄
Hayır bu yüzden gece emmiyor diyebilirim beraberinde mastit vs vs 😔😔