simgekaan boyle otizm olmaz konuşma geriligi olur uyaran eksikligi vs olur otizm ne alaka. Yaşıtla oynamak istememesi normal, muhtemelen bi sey gordu ya biri itti ya bisey yapti o yuzden istemiyor artik. Büyüklerle oynuyormus, hic oynamasa neyse. Benm de oglum 26 aylik yasitlariyla oynamayı pek tercih etmez buyuk çocuklara bayilir. Kelimesi 2 yasindasn sonra ck artti onceden yok gibi biseydi, ikiili cumlelere yavas yavas geciyor. Konusma icin ekrani azaltip kitaplara yonelin surekli konusun her bebegin vakti kendine baslayacaktir ama bu surecte uzman görüşü mutlaka alin cok geride oldugunu düşünüyorsanız vakit kaybi olmasin