Geçmiş olsun , bir yandığımda aynı sorun oldu oda kaşık ile vermeye devam ettik 1-2 de ama sürekli biberon denedi , doktor tavsiyesinde bir mama aldı biraz pahaıyd ama onu içiyor bu sekılde deneseniz . Bir de geçen instagramda ek gıda öneren bir doktor görmüştüm tam red dönemınde ise diyordu bi danışın