Kımsede kalmaya gidemiyorum annemler vs yani yerde de asla uyumuyor dakika başı uyanıyor acele işi varmış gibi kalkıp gitmeye çalışıyor uykusunda😅 yani Neryee gitsem beşik taşımak zorundayım böylede hayat çok zor yerde uyutmaya nasıl alıştırabilirim ya lütfen yardımcı olun