Bunu yazarken kalbim yerinden çıkacakmış gibi yazıyorum kızlar . Gözümden sakındığım çocuğum bugün bi haftadır dışarda kalmış bi yemeği yedi. İnanamıyorum şoktayım. Çocuğumu bugün kaynanama bırakıcaktım çantasını hazırladım yiyecek şeyler bıraktım. Akşam oldu almaya gittiğimde kaynanam çocuk bugün pek bişey yemedi dedi yiyeceklerini gösterdi o an gözüm termosa takıldı. Ben termos koymadım ki dedim kaynanamda sadece bundan bikaç kaşık yedi dedi. Eşim mi koydu ama bu yemek eskiydi niye koydu ki dedim yeşil mercimek yemeği yapmıştım geçen hafta çok az kalmıştı buzdolabında dökecektim fırsat bulamamıştım . Sonra eve geldik eşime niye koydun ki o yemeği dedim. Ben koymadım dedi o an başıma kaynar sular döküldü. Ta geçen haftadan çantada kalan termostaymış bu yemek. Yani ben hiç bırakmam 2 günlük yemek olsa vermiyorum çocuğuma bişey olur diye nasıl oldu bilmiyorum. Çantada gerçekten görmedim kenarındaymış halbuki. Kendimi suçluyorum aklıma kötü kötü şeyler geliyo. Şu an yiyeli 10 saat oldu bişey yok kusma ateş ishal ama sanki karnı ağrıyodu uyumak istemedi. Dizimde uyuyo şu an kussa hemen acile götürcem ben ne yaptım kızlar ben kendimi asla afetmiycem.