hu33 Kızlar selam bebeğim şuan 33 günlük.Sünnet için dün doktora sorduk 9 ayı bekleyin anestezi alacak ne kadar büyük olursa o kadar iyi olur dedi ama ben çok hareketlenmeden yaptırmak istiyorum. Siz ne zaman yaptırmıştınız süreç basıl ilerledi
Gokturkmom hu33 72 günlükken lokal anestezi(bölgesel uyuşturma) ile yaptırmıştım çok rahat atlattık süreci. 😊
semanurtprk hu33 3. Ayı biterken yaptırdık iyi bir cereahtı ve evde yaptırmayı tercih ettik çokta memnun kaldık genel anesteziye falan gerek yok bence lokalle halledilmesi daha iyi olur bizim çocuk doktorumuz 3 aydan önce önermedi sadece yapışıklık olabiliyormuş iyi ki o zaman yaptırdık
gulsah212346 bende 6 aylıkken oğlumu yaptırdım çok rahat oldu bir haftada iyileşti gitti hiç zorlanmadık iyi ki küçükken yaptırmışım
mujucan hu33 geçen hafta yaptırdık 2 aylık bebeğim. Ben de dönmeye başlamadan yaptıralım istemiştim. Bir sorun yaşamadık iyileşti bile. Lokal ile oldu 10 dakika bile sürmedi
k_busra hu33 ilk oğlum 7 bucuk aylıkken olmustu doktor 6 aydan önce önermenişti genel anestezi ile olmustu 1 haftada iyileşti elhamdülillah şimdi ikinci oglum 5 bucuk aylık onu da aynı civarlarda yaptırtmayı düşünüyorum
PembeFil_ hu33 hareketlenmeden yaptırmak en iyisi bence. oğlum 7 aylıkken oldu o zaman sürekli dönmek istiyodu mecbur kucağımızdan indirmedik bir hafta bişey olmasın diye
bberatbarlas hu33 4 aylikken yaptırdık ilk çişte ağladi sonrasi rahattı eğer sizde uyuyorsa dönmeden ek gidaya başlamadan yaptırın ciksin
1prensh hu33 28 günlüktü yaptırdığımda lokal anestezi yapıldı sadece o bölge uyuşturuldu ve çok çabuk iyileşti 2 güne toparladı kendisini bence büyüdükçe hareketlendiği için daha zor olabilir
eerkekannesi Aya kadar yaptırmazsan 6 yaşa kadar yapılmıyormuş gibi bişy duymuştuk doğruluğunu bilmiyorum . 3 ayda yaptırdık keşke az daha önce yaptırsaydık hareketlendi diye bebek dedm .daha az hareket daha az bilinç varken bebekte .şuan 4 aylık zaten . Şimdiki aklım olsa 40 ı çıkınca yaptırırdım Ne kadar küçük hem daha kolay iyileşiyor hem daha az acı hissediyo hiç uzatma bence vakitli yaptır
asli25 3.ayşıkken genel anestezi ile oldu hareketlenme sen yapılması bence daha iyi ve çok kısa sürede iyileşti