minigim1105 güvenli bağ olusturmussunuz ne güzel bnde şuan terapisini alıyorum güvenli bağ için lütfen kendinizi üzmeyin benimkinde bana yapışık bensiz nefes bile almıyor bebekkende byleydi 5 yaşında da byle aslında en sağlıklısı şuan sizin bebeginizin yaptığı gibi sizinle iyiyse mutluysa birakin bu şekilde devam etsin💐