ezgiafs doktor bana sürekli 2 saatte bir emzir demişti ben de saat kurup kalkıyordum gece zorla bebeği uyandırıyordum. Gözlerim de mor mor olmuştu artık, farklı bi doktora gittiğimde gece uykusunu sordu brn de ben bölüyorum beslemek için dedim 2 saatte beslemek ilk 2 hafta için geçerli artık 4 saate çıkabilirsiniz çocuğu zorla uyandırıp durma büyüme hormonu salgılayamaz dedi. Sütün de azalır bu uyku düzeniyle demişti sütüm gerçekten de azalmıştı 4 saate geçtik geceleri gündüz 2 saat 3 saatte bir kendi istediği zaman emiyor