Kızlar geçenlerde bi post açmıştım ateşle uyandık diye 39.5 lara çıktı kulak enfeksiyonu var dendi ateşi düşürdük 5 günde antibiyotik kullandık çok şükür şuan iyi ama eli hep kulağında doktor o zaman dişten de olabilir demişti şimdi tekrar götürsem mi bi kulak doktoruna az önce uyurken de kulağını çekiştiriyordu ama ağlaması falan yok