meryplt benim yaramda çizgi şeklinde kurumuş kan vardı ama kabuk degildi hemşire eve gidince sabunla köpürte köpürte yılayıp o kanı temizlemem gerektigini söyledi ben de hiç ellemedim yaraya su kaçar da enfeksiyon olur diye kendi kendine kabuk olup düşmüştü sonra sonra iyileşiyor merak etmeyin