Merhaba geçen gün post açmıştım ama hala kaka yapmadı.
Akşamları iki kere mama veriyorum bebelac gold
Onun dışında anne sütü alıyor (eds yöntemiyle veriyorum)
Mamasına zeytinyağı koyuyorum
Probiyotik kullanıyorum
D vitamini özel aldım
Gazını bir şekilde çıkarıyo bazen ıkınarak bazen kendi kendine.
Ama kaka yapmıyor.
Karnı yumuşak, keyfide bazen iyi bazen mızırtılı.
Bir kere fitil verdim çok çok az yaptı. Ertesi günğ tekrar fitil koydum hiç yapmadı.
Doktora sordum 14 güne kadar normal diyor. Ama bazen çok sancısı tutuyor ve üzülüyorum. Böyle durumda başka ne yapılabilirrr deneyimleri olanlar yazabilir mii :(