Kızlar oğlum 18 martta bademciği şiştiği
İçin antibiyotik verdi doktor 4-5 gün kullandık 16 Nisan da öylesine kan verelim vit baktıralım dedik ALT KARACİĞER değeri normali 50 olması gerekirken 66 çıkmış doktor biraz yüksek dedi bende hocam ilaç kullandıydık dedim oda yapabilir 1 ay sonra gelin tekrar kan alalım dedi sizce yüksek mi değer bu duruma yaşayan var mı