emineferhan Kızlar bebeğim 6 aylık doğum sonrası hiç adet olmadım pazartesi günü kahverengi lekelenmem oldu ve salı günü bitti bidaha gelmedi süpheye düstüm o gün kan verdm.negatif çıktı ama hemşire sonradanda yükselebilir dedi varmı bu durumu yaşayan ya
emineferhan hazal_karaca bimiyorumki yani ben oğluma hamileligimi ögrendigimde yerleşme kanamasından iki gün sonra felan 20 idi değerim oyüzden çokta emin olamadim
Gokturkmom emineferhan Emzirme döneminde gecikmeler normal ama gelen lekelenmeyi bilemedim belki adet olacaksınızdır