Kızlar oğluma (2 yaş 9 aylık) geçen ay tuvalet eğitimi vermeye çalıştım sadece üç gün, dördüncü gün pes ettim geri bez taktık. Çünkü biraz strese girdiğini hissettim çişini 5-6 saat tutuyordu, kakasını da eğitimi bıraktığım halde altı gün boyunca hiç yapmadı … Bende diğer ay kısmetse tekrardan başlamayı düşünüyorum hem havalar da tam anlamıyla ısınmış olur. Fakat annemle kız kardeşimin iki haftalığına bize gelme planları var (farklı şehirde yaşıyorlar), onların yanında tuvalet eğitimi vermem sakıncalı olur mu acaba? Yoksa etkilemez mi? Acele etmemin sebebi kreşe yazdırmayı düşünüyorum