Merhaba. Bebeğim 7 ay 4 günlük. Beni emiyor, biberon tutmuyor. Daha önce hiç mama da vermedim sadece anne sütü ve yumurta sarısı, muz, peynir karışımı yedi. Sebze/meyve tadımlarını yaptık. Geceleri çok sık uyanıyor. Gece uyumadan önce ek gıda olarak ne önerirsiniz? Birde gündüz beslenme rutinini nasıl yapıyorsunuz? Herobabynin kaşık mamasını veriyorum birde 3 gündür, gündüzleri 1 kere olacak şekilde.