Öncelikle sakin olun orası kendini toparlamaya müsait bir Organ ama zaman tanıyın. Bu süreçte umarım yalnız değilsinizdir bebeğiniz hariç durumlar için kalkmayın ağır vs kaldırmayın. O bölgeyi batikonla pansuman yapın. Bir de bi krem vardı ismini hatırlamıyorum ama o da çok iyi geliyor. Zamanla düzelir