prp2727 orada olana dudak bagi deniyor ben bikac yerde araştırmıştım genelde 5 yaşta kesilmesi öneriliyor cunku kesilmezse ust ortada boşluk oluyormus dişler arasinda.sizinki de dudak bağı mi onu tam anlamiyorum doktora sormak lazım dis çıkınca da tam belli olur heralde