faiirlytale 12.5 aylık kızım bir yerlerden tutunup yürüyor, ayağa kalkıyor ama dengesini sağlayıp tek başına yürüme gibi bir isteği yok. Sizin bebekleriniz ne zaman yürüdü
cakebabe faiirlytale evet kalkıyordu ama isteği yoktu hiç çok hızlı emekliyordu doktor hızlı emeklediği için yürümeye ihtiyaç duymuyor demişti
afirell Benim kızım 11 aylık emeklemiyor geri geri emekliyor daha doğrusu yürüme ayakta durma yok :( üzülüyorum bende yaşayan var mj
faiirlytale afirell bizde başta geri geri emekliyorduk önüne sevdiği şeyleri koyarak ileri emeklemesini sağladık şimdi çok hızlı gidiyor ama yürüme yok