Arkadaşlar kızım 4 aylık oldu. 3 aylıkken 6200 gr dı şuan 4.5aylık oldu 6600gr olmuş dr diğer aylara göre az almış dedi birde bu ay kusması çoğalmıştı onun içinde idrar istedi idrarda enfeksiyon çıktı. Birde ultrason istedi ondada bi böbreğinde genişleme varmış. Moralim bozuldu ya az mı kilo almış