Kızlar oğlum 2 yaşın da ama çok iştahsız bir çocuk neredeyse bir deri bir kemik kaldı . Hiç bir şey yediremiyorum . Kızıyorum bağırıyorum kendime hakim olamıyorum artık . Gören herkes niye böyle olmuş işte çok zayıf demeleri iyice moralimi sinirimi bozuyor . Napicağimi bilmiyorum. Yemek yemesi için ne yapabilirim