Gulra sinopa birkac kere gezme amaciyla gittim gezebileceginiz yerler erfelek selalesi, tarihi cezaevi,hamsilos var inceburuna gitmenizi tavsiye etmiyorum turkiyenin en kuzeyi gelmisken gidelim derseniz bin pisman olursunuz yolu asiri bozuk koy yolu burna geldiginizde inekler ve bok kokusuyla karsilasiyorsunuz bir deniz feneri var baska bir sey yok zamaninizi orda oldurmeyin. Sinopta mutlaka teyzenin yerinde manti yiyin Orduluyum ben orduda kesinlikle yason burnuna gidin sinoptakinden bin kat guzel ama biraz ruzgarli olabiliyor ona dikkat edin hava guzel olursa sansiniza bayilirsiniz yasona giderken yolda hoynat adasi var orda durup fotograf cekinin ordu sahilde gezin teleferikle boztepeye cikin persembe veya cambasi yaylasina gidip et yiyin tasbasi kilisesinin oldugu yere gidin hane kafede kahve icin cok guzel bir mekan orduda ordu tostu unlu ama nerde yenir bilmiyorum benim yedigim yer kapanmis ispirli veya aktaslarda pide yiyin