Kızlar çok kötüyüm uykusuz bitmiş durumdayım. Kızım kolik 40 günlük inanılmaz ağlıyor kucakta ağlıyor eskiden arabada susardı şimdi susmuyor , aç mı doymuyor mu dedim sadece emziriyorum hiç süt sağmadım ne kadar sütüm var bilmiyorum doktora götürdüm 20 günde 1 kilo almış aç değil diyorum gaz başka açıklaması olamaz sürekli gaz çıkarıyor aslında ama demek ki yetmiyor nolur akıl verin damla kullanıyorum , relektaz oğlumda onu kullandığım için şans vermek istedim işe yaramıyor sanırım başka damla mı aşsam ne yapsam doktor sadece emzirince gazını çıkar dedi başak bir şey demedi