2 çocuğum oldu onun parasını hala cekemedım ben kartı aldığım gün cekerım dusuncesı vardı ama daha kartıma yatmamış neyse uygulamada mayıs ayının da gösterıyor 22 mayısda yatıcak dıye nasıl oluyor dırek atmden mı alcam ilk defa cekıcem bilmiyorum bilen aydınlatabılır mı beni uygulamayı hesabımde parayı Hangı uygulamadan görebilirim halk banka uygulamasından gözükür mu yattı yatmadı dıye