linockam entrogermina vardı evde valla bir öğünde 1 flakton olarak verdi. Normalde de sürekli onu kullanıyoruz. Gündelik veya haftada 3 kere falan. Hastalık durumuna veya yediği yemeğe göre arttırıyoruz.
Ama bu hastalık sürecinde her gün verdik etki etmedi doktor evde var diye entrogermina dedi yoksa daha iyi markalar var. sabah aç karnına, akşam da yemekten önce dene dedi. Sabah kalkar kalkmaz aç karnına özellikle fayda etti sanki. Günlük 2 flakton içti yani
Damla olarak bilmiyorum
Bu arada 15 gün civarı sürdüğü için yatıralım dedi ama beslenmesi ve yiyip içmesi, hali yerinde olduğu için bir kaç gün daha bekleyelim dedi. Ateş, halsizlik, iştah kaybı olursa acele et dedi. Sürekli yemeğe ek olarak sıvı da verdik o süreçte. Bazı günler 4 tane muz yiyordu. Genelde de günde 2 muz yer.