Kızlar iyi akşamlar 9 ay 17 günlüğüz oğlum ve dönüyor yuvarlanarak gidiyor yerde döne döne ulaşıyor bişeylere ama emeklemeye dair hiçbir şey yok buna takılmıyorum ben hiç ama ayakları üstünde duramıyor normal mi bilmiyorum 7 ay kontrolüne gittik ayakta tutmaya çalıştı doktor hiç ayaklarını önüne vermiyor kırılıyor dizi doktor kas hastalığı mı acaba dedi kan tahlili istedi ck 319 çıktı ama çok sıktı hemşire kolunu. 1 ay sonra tekrar çağırdı 8 ay kontrolüne gittik en son, kan tahlili yapıldı ck 312 çıktı doktor da hem bu değer yüksek çıkmasına hem basmamasına takıldı nörolojiye yönlendirdi eşim de götürmedi çocukta bişey yok özel hastane para tuzağı falan diyerek. Merak ediyorum 9 ay 17 günlük ayakta tutmaya çalışınca hiç basmaması zorlarsak da ayağını havaya kaldırması normal mi? Normalde uzanırken tekme falan atar hep oynatır elini ayağını yani hiç güç yok değil ama eşimin ailesi özellikle annesi takmış çocukta sakatlık olacak ayağını basmıyor bilmemne gerçekten bezdim bu konuda. Kilolu da değil hani kilodan yapamıyor değil. Bu aylarda bunları yapmayıp sonra düzelen oldu mu?