gizemkahra Bebeğinizin kıyafetlerini ne zaman aynı yıkamaya başlasınız deterjana karşı alerjisi olurdu mu
myavocado gizemkahra evet ya sıvı bebek deterjanı ya da toz beyaz sabun kullanıyorum toz beyaz sabuna yeni yeni geçtim daha küçükken sadece sıvı bebek deterjanı kullandım.
ogretmenanne2024 gizemkahra yok çünkü lekeler çıkmıyor normal deterjan kullanıyorum ama yumuşatıcı kullanmıyorum
sancarmom gizemkahra 19 aylık beyazlarını ve renklilerini ayrı yıkarım deterjanı ve yumusatıcısı bile ayrıdır bizim kıyafetlerimiz ona nazaran pis geliyor bana karıştırsam falan birleştirmeyi düşünmüyorum 🫠
HELELEKADIN gizemkahra 1 yaşından sonra bir yıkamaya başladım ama çift durulama yapıyordum şuan 27 aylık çift durulamayı da bıraktım
KayraVeAnnesi_06 gizemkahra 3 yaşından sonra birlikte yıkamaya başladım benim kıyafetlerimle bir yıkıyorum eşimin kıyafetleri ayrı birde herşeyini ütülüyorum ben sorun olmadı
Minigim38 gizemkahra 2 yaşından sonra bizimkilerle yıkıyorum sadece iç çamaşırını bizimkilerle atmıyorum