mehmeteray 1,5-2 ay kadar önce kafa arkaya evde düştü sadece burnunda kanama olduğu için nereye götürdüysem gerek görmediler tomografiye. 2-3 hafta önce sebepsiz yere yine burnu kanadı ama ikisindede sızmadı, burnunun ucunda gördüm. Kan tahlili çok şükür temiz çıktı. O yüzden doktor tomografi istedi