adyaliiafes Aynısı benimde öyle adetim 10 gün gecikti test yaptım silik ve bugün sabah tekrar yaptım hiç silik çıkmadı direkt neg çıktı ben anlamadm bu işten bişey yarın kan vermem lazım emin olmam için
adyaliiafes İki kere silik çıktı son yaptığım neg çıktı böyle olabiliyor mu 10 gün geçmiş yani belli etmesi lazm deglmi
basak2014 patlakprezervatif ayy 😍😍😍cok sacma ama gecen ay da silik cıktı daha sonra negatif cıktı, heveslenmek de istemiyorum 😍😍