angelmommy_ şuan 7 ay 10 günlük bir kaşık ona bir kaşık bende olur kendi genelde kaşıkla oynar bende o ara ağzını açtıkça yediririm,sebze vs haşlayınca eline veriyorum veya yaptığım tavuğu üzerinde birazcık et kalacak şekilde butları veriyorum yesin diye,yemeklerin içindeki sebzeleri eline veriyorum kendi yeme çalışsın diye(genelde mutfakta yemek yiyoruz istediği kadar batsın🫠)