Merhabalar,
43 günlük bebeğim var ve maalesef ne yaptıysam memeye alışmadı. İlk günler silikon uçla başladık emiyor zannettik ama kilo kaybettiği için maalesef ilk günler biberon kullandık derken hala memeden ememiyor. Emzirme danışmanlığı da aldık, memeyi tutmayı kabul etti bu sefer de etkin emip sütü çekemiyor, yalandan boş boş emiyor derken hala sağımla besliyoruz.
Artık gittikçe umutlarım tükendi ve bu duruma çok üzülüyorum, sağımla beslemeye çalışmak da çok zor, hangisine kanalize olacağımı şaşırıyorum emzirmeye mi sağmaya mı, kaşık biberon vs sürdürülebilir değil, biberona dönsek sonra pişman oluyoruz vs.
Sormak istediğim soru şu aramızda böyle bir süreci yaşayan olup da geç bir şekilde sonunda memeyi kabul ettirebildi mi? En geç hangi aylarda memeyi kabul ettirebildibiz, artık gün geçtikçe umutlarım tükeniyor maalesef.