Kızım 2 buçuk yaşıni geçti ekran veriyorum günde 1 saat bazen 1 buçuk saat izliyor önce Niloya isterdi şimdi asla Niloya istemiyor sonra kaptan Daniel izlettim onu da baya izledi şimdi de ikisini de asla izlemek istemiyo farklı şeyler istiyor özellikle nail babayı gözünü bile kırpmadan izliyor daha güzel içerikli biseyler açınca ağlıyor