kucukgel1nn ben ilk yoğurt vermiştim iyi ki de öyle yaptım. Yoğurt sayesinde diğerlerini yedirmek çok kolay oldu. Ayrıca ayran kefir ve peynir yiyebilmesinde çok katkı sağladı. Yoğurttan sonra kabak patates vb nötr tatlara geçtim. Sonra diğer sebzeler ve meyveler şeklinde ilerledim.