nurylmaz cok gerekki mi bilemedim, arkadasım aldi ama cocuk çök agladi devam etmedi , benim kendi uyusun diye bi dusuncem olmadi hic 5 aya kadar sallıyordum sonra esim gece vardiyasına gittiğinde sallamayo bıraktım 3 tane oyuncakla aglamasın diye besiğin icine attim telefon elimde dinleniyordum bi baktim ki kendi kendine oynarken uyuyakalıyor , o zamanlar 4 günde 1 falan sallıyordum cok huysuzlandıgında uzadıgında zamanla azaldı, sallamayı bıraktık ama her gunumuz aynı olmadıgı icin suanda kendisi yerde yuvarlana yuvarlana uyuyor 5 10 dk sonra alıp odasına götürüyoruz resmen cocuk sert zeminde halıda yada parkede uyumaya alıştı döne döne uyuyor belki kendiniz deneyebilirsiniz bunlara yakin bişey