eflininannesi55 Kızlar prize takılandan aldım ama kokusu çok deterjan gibi bunların en güzel kokanı hangisi
Marianne eflininannesi55 hiç tavsiye etmem, bir de evde bebek çocuk varsa. Bütün endokrin sistemi çökertiyor, hormonları altüst ediyor.
Mom_87 eflininannesi55 deterjan dahil kokan her şey insanın solunum sistemini mahvediyor. Mümkünse kullanmayın. Koku seviyorsanız doğal kokular tercih edin. Bitki yağları vs gibi
giizeemm eflininannesi55 Vanilya kullanıyorum ben bir de farklı marka deepfresh turunçgil bakın bir de o da çok güzel ve daha uzun dayanıyor
eflininannesi55 Marianne sadece misafir odasında kullanıyorum orayada kızım girmiyor zaten temizlik sonrası takıyorum ya da misafir gelceği zaman yoksa bende sevmem ağır koku
eflininannesi55 Mom_87 onlarda kalıcı olmuyor ya misafir odama arada bir takıyorum sürekli bende rahatsız olurum zaten o odayı kullanmıyoruz